Porządek obrad
                
                2. 
                
Przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                
Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Miasta Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                4. 
                
Sprawozdanie z realizacji uchwał z ostatniej sesji i działalności Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                5. 
                
Zapoznanie ze sprawozdaniami z działalności stałych komisji Rady Miasta, komisji Rewizyjnej oraz komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2024 rok.
            
                    
         
                
                6. 
                
Przyjęcie planów pracy stałych komisji Rady Miasta na rok 2025.
            
                    
         
                
                7. 
                
Zatwierdzenie planu pracy i planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2025 r.
            
                    
         
                
                8. 
                
Zatwierdzenie planu pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 r.
            
                    
         
                
                9. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Miasta Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                10. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie do realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025.
            
                    
         
                
                11. 
                
Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Wysokie Mazowieckie na lata 2025-2028 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2025-2029.
            
                    
         
                
                12. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2025 rok.
            
                    
         
                
                13. 
                
Interpelacje i zapytania.
            
                    
         
                
                15. 
                
Wolne wnioski i informacje.
            
                    
         
                
                16. 
                
Zamknięcie obrad sesji.