Porządek obrad
                
                2. 
                
Przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                
Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miasta Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                4. 
                
Sprawozdanie z realizacji uchwał z ostatniej sesji i działalności Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                5. 
                
Zapoznanie z sytuacją na rynku pracy w mieście Wysokie Mazowieckie.
            
                    
         
                
                6. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok.
            
                    
         
                
                7. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie powołania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Wysokiem Mazowieckiem.
            
                    
         
                
                8. 
                
Podjęcie Uchwały zmieniającej Uchwałę w sprawie upoważnienia Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie do wyrażenia Zakładowi Wodociągów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Wysokiem Mazowieckiem zgody na realizację przedsięwzięcia „Budowa Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych z Wysokosprawnym Odzyskiem Energii w Wysokiem Mazowieckiem”
            
                    
         
                
                9. 
                
Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Wysokie Mazowieckie na lata 2025-2028 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2025-2029.
            
                    
         
                
                10. 
                
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2025 rok.
            
                    
         
                
                11. 
                
Interpelacje i zapytania.
            
                    
         
                
                13. 
                
Wolne wnioski i informacje.
            
                    
         
                
                14. 
                
Zamknięcie obrad sesji.